نوری گفت:۲ برگزیده و ۳ شایسته تقدیر سهم کانون استان زنجان در هفتمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: این مهرواره با موضوع‌های آب و تابستان و سایه‌ها متناسب با فصل تابستان انتخاب شده بود تا اعضای علاقمند و خلاق انجمن زیبایی‌ها و ابعاد مختلف این فصل را به تصویر بکشند.

او افزود: از میان هزار و ۷۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه پس از ۲ مرحله انتخاب و داوری ۳۵۰ عکس به مرحله نهایی داوری راه یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: در این مهرواره سیده کبری حسینی از قیدار و  نسرین والی از مرکز علوم و نجوم از مربیان هنری کانون به عنوان برگزیده در بخش بزرگسال و ساناز بیگدلی عضو مرکز زرین رود با مربیگری مهدیه بیگدلی، سیده کبری حسینی و حامد گل محمدی از قیدار هر ۲ از مرکز قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان شایسته تقدیر شدند.

نوری افزود: مهرواره فصلی عکس با هدف تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون، توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهر‌ها و ثبت نگاه روشن و صادقانه نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین‌های ملی و مذهبی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تناسب اثر با موضوع مهرواره، نگاه خلاق و نو عکاس به موضوع، تناسب اثر با گروه سنی عکاس و کیفیت ارائه آثار از جمله معیار‌های داوری این مهرواره بود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.