شرکت Virgin Galactic فروش بلیط سفر به فضا را با قیمت‌ های نجومی آغاز کرده، البته شرایطی را نیز برای خریداران در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از au.finance.yahoo، شرکت Virgin Galactic از زمان افزایش قیمت پرواز به ۴۵۰ هزار دلار، ۱۰۰ بلیط برای رفتن به فضا فروخته است. ویرجین گلکتیک فروش بلیت سفر‌های خود به لبه فضا را با قیمتی بالاتر در ماه آگوست از سر گرفته است. این شرکت اعلام کرده که قیمت بلیط‌ها از ۲۵۰ هزار دلار شروع می‌شود. به طور کلی حدود ۷۰۰ نفر از جمله ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد تاریخ است، یک بلیط برای پرواز Virgin Galactic رزرو کرده اند. این شرکت امیدوار است قبل از شروع سفر‌ها ۱۰۰۰ بلیط بفروشد، البته مسئولان این شرکت، فروش دوباره بلیط را تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخته اند.

ایلان ماسک

شرکت Virgin Galactic تاکنون تنها به افرادی اجازه خرید بلیط را داده است که مبلغ ۱۰۰۰ دلار را واریز کرده اند. این شرکت قصد دارد از اوایل سال ۲۰۲۲ به افراد بیشتری اجازه رزرو بلیط را بدهد. اولین پرواز خدمه Virgin Galactic در ماه ژوئیه با بنیانگذار این شرکت یعنی ریچارد برانسون انجام شد، دقیقا 9 روز قبل از اینکه جف بزوس با اولین پرواز Blue Origin به لبه فضا برود. پرواز Unity 23، ماموریت بعدی شرکت Virgin Galactic، حداقل تا اواسط سال ۲۰۲۲ انجام نخواهد شد. این پرواز سه مسافر نیروی هوایی ایتالیا را برای بررسی اثرات ریزگرانش فضا به خارج از جو می‌برد.

سفر به فضا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.