فرماندار شهرستان نیکشهر در بازدید از روستا‌های آبگاه، کوچینک و آبگاه وانان گفت: پروژه‌های نیمه تمام با اولویت تعیین تکلیف خواهند شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر با تاکید بر تعیین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام، گفت: پروژه‌های مهم عمرانی، بهداشتی و آموزشی سطح شهرستان با اولویت گذاری برای اتمام و بهره برداری با جدیت پیگیری خواهند شد.

او گفت: در بازدید از روستا‌های حوزه آبگاه و کوچینک پروژه‌های مهم و نیمه تمام این منطقه بررسی و برای تعیین وضعیت آن‌ها اقدامات لازم انجام گرفته است.

هاشمزهی فرماندار نیکشهر افزود: مرکز خدمات درمانی روستای کوچینک که در سال ۹۴ شروع بکار شده است با پیشرفت ۸۰ درصدی جهت تکمیل و ارائه خدمات به ۱۲ روستای این منطقه در ستاد مدیریت کرونا استان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه مدرسه شش کلاسه روستای آبگاه که در سال ۹۳ کلنگ زنی شده است متاسفانه با گذشت ۸ سال هنوز به اتمام نرسیده است که با پیگیری‌های انجام شده امیدوار هستیم مهر سال آینده به بهره برداری برسد.

فرماندار نیکشهر با تاکید بر فراهم سازی شرایط مطلوب برای تحصیل دانش آموزان عنوان کرد: روستای آبگاه با ۷۳۱ نفر دانش آموز علاوه بر تکمیل مدرسه ۶ کلاسه در حال ساخت، برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز، نیازمند ورود و مشارکت خیرین مدرسه ساز است.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در ادامه تصریح کرد: بررسی پروژه نیمه تمام راه کوچینک به آبگاه و آبگاه به کلچات، بازدید از کوه تاریخی محل درگیر دادشاه بلوچ در روستا آبگاه، دیدار و گفتگو با مردم و اعضای شورای اسلامی روستا‌های آبگاه وانان، نسفران و تیسروک و بازدید از سیل بند نیمه تمام روستای آبگاه از دیگر برنامه‌های سفر به این منطقه بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار