فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از چهار دستگاه تریلی کانتینردار طی عملیاتی همزمان توسط ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  سردار احمد طاهری گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با متخلفان اقتصادی به منظور حمایت از تولید ملی و داخلی، مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری حین کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی چابهار-دشتیاری طی عملیاتی همزمان به چهار دستگاه تریلی کانتینر دار حامل بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آنان ۹۵ تن روغن مایع خوراکی فاقد مجور قانونی را کشف کردند که ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنا بر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پنج متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است و در این راستا از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار