فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ عضو یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۶۰۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان کنارک خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:   ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر توسط یک باند از مناطق ساحلی شهرستان کنارک دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته اعضای این باند را در محل و مخفیگاه خود در سواحل درک شهرستان کنارک که قصد جابه جایی و انتقال محموله را به مرکز استان و سپس به عمق کشور داشتند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور در محل اختفای اعضای این باند، مخفیگاه آنان را در حلقه محاصره خود قرار داده و زمین گیر نمودند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مأموران انتظامی ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی در بازرسی از مخفیگاه و محل دپوی آنان مقدار ۶۰۵ کیلو و ۲۹۲ انواع مواد مخدر شامل؛ ۴۷۱ کیلو و ۵۲۲ گرم تریاک و ۱۳۳ کیلو و ۷۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس استان سیستان و بلوچستان کوچکترین فعالیت و تحرکی در زمینه قاچاق کالا و مواد مخدر را از مبدا تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی خود قرار می‌دهند؛ خاطر نشان کرد: برخورد تکاوران و جان برکفان پلیس استان با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر برخورد سخت و قاطع می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار