غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت پرونده اسلاووف مهاجم اوکراینی توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرصت باشگاه برای پرداخت طلب خمیر سلاو اسلاووف مهاجم سابق اوکراینی اظهار کرد: نامه‌ای ۵، ۶ روز پیش فیفا ارسال کرده که دادگاه CAS یک ماه دیگر حکم نهایی را صادر می‌کند. شاید زودتر از مهلت یک ماه توانستیم طلب این بازیکن را بدهیم و با غرامت سنگینی مواجه نشویم.

او درباره اینکه باشگاه شهر خودرو باید غرامت ۱۱ میلیاردی به مهاجم سابق اوکراینی پرداخت کند، گفت: در حال حاضر هنوز نتیجه دادگاه CAS نیامده است و نباید پیش داوری کنیم.

پلاسچی درباره اینکه اسلاووف مهاجم اوکراینی در بخش مدلینگ فعالیت می‌کند، اظهار کرد: من اطلاعی ندارم و مسائل شخصی بازیکن هم به ما ارتباط ندارد.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره اینکه چقدر باید به مهاجم اوکراینی پرداخت کند، گفت: مبلغ ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت می‌کردیم که به دادگاه CAS اعتراض کردیم و بعد از یک ماه این جریمه زیاد یا کم می‌شود. به هر حال همه این مشکلات دستپخت هیئت فوتبال خراسان رضوی است. به نظرم گریه دارد که ارز از کشور خارج شود و باید از این موضوع جلوگیری کنیم. همچنین با آرامش و تدبیر باید مشکلات باشگاه را حل کنیم.

او درباره اینکه آبسالان مدیر برنامه کوزین مربی ایتالیایی در پرونده مهاجم اوکراینی کمک می‌کند، بیان کرد: ما توافقاتی با آبسالان کردیم و کمک‌هایی از او گرفتیم. مسئولان در پرونده کوزین به ما کمک نکردند، اما آبسالان این موضوع را حل کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار