مالک باشگاه شهرخودرو از اقدامات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی علیه این تیم مشهدی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو درباره شکست تیمش مقابل هوادار در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت:  به تیم هوادار و رضا عنایتی تبریک می‌گویم که در این بازی به پیروزی رسیدند. درباره اسم تیم باید بگویم که AFC و فیفا ما را «شهرخودرو» می‌شناسند، اما فکر می‌کنم هیئت فوتبال خراسان مجموعه‌ای فراتر از آن ها است. از نظر هیئت فوتبال این تیم پدیده و از نظر ما نامش شهرخودرو است.

او ادامه داد: برای اطلاع اصولی این مطلب را می‌گویم. من دیروز صبح به فیفا نامه زدم از فشار‌هایی که از هیئت فوتبال داریم. ما ۲ سال است دنبال ماده ۵ هستیم. مگر ماده ۵ را به ما می‌دهند؟ چطور آن موقع که رفتیم آسیا خوب بودیم! آن موقع شهر خودرو، شهر خودرو بود، اما اکنون شهر خودرو، پدیده شده است؟

دشمنی بین هیئت فوتبال خراسان و کادر فنی ما باعث اتفاقاتی شده است 

حمیداوی گفت: اگر این تیم بچه من است، من هم باید اسمش را بگذارم. اصولی علاقه‌مند به این موضوع است، اسم تیم را او بگذارد. من فکر می‌کنم دشمنی بین هیئت فوتبال و کادر فنی ما باعث این اتفاق شده است. من از  اصولی، حیدری و بادامکی می‌خواهم دست بردارند. یک بار می‌گویند حمیداوی می‌خواهد تیم را واگذار کند، اما یک نفر دست در جیبش نکرد. بسم الله! آقای اصولی! دوباره فردا یک کاغذ نبرید ته آن کوچه و این مشکلات را دوباره ایجاد کنید.  

حمیداوی گفت: یک رئیس هیئت فوتبال به من معرفی کنید که به اندازه  اصولی مصاحبه کند. پژمان فر، نماینده مردم  مشهد است و حق دارد که نگران باشد. ما هم نگران هستیم، اما این که یک نفر کاسه داغ‌تر از آش شود و از رنگ لباس ما یا این که ما به مربی چقدر می‌دهیم سوءاستفاده کند، نمی‌شود. من یک سوال از شما دارم و همه فوتبالی‌ها می‌دانند. البته من فوتبالی نیستم و  اصولی فوتبالی است. همه می‌دانند که وقتی یک تیم داوری از یک جایی برای قضاوت مسابقه‌ای به جایی دیگر می‌رود، کل هزینه داوری با تیم میزبان است. می‌شود من برای داور هتل بگیرم، اما آن‌ها «آب معدنی» نداشته باشند؟  

مجموعه باشگاه شهر خودرو به اندازه هیئت فوتبال خراسان مصاحبه نمی کند 

او ادامه داد: من اگر اکنون مصاحبه می‌کنم، چون تیمم باخته و دلم خون است. این که هیئت فوتبال آن قدر مصاحبه می‌کند که نمی‌شود. شما یک جست و جو در اینترنت کنید. آیا مجموعه ما به اندازه هیئت فوتبال خراسان مصاحبه می‌کند؟ اصلا قابل قیاس است؟ مصاحبه ما نسبت به آن‌ها یک به ۱۰ است! هر چیزی حدی دارد. حتما ما هم باید بگوییم که اصولی در تهران زندگی می‌کند و صلاحیت ندارد؟  

تیم شهر خودرو را نمی خواهم واگذار کنم 

حمیداوی گفت: دیروز از ۸ تا ۱۰ صبح با بازیکنان ما جلسه گذاشتند که تیم را بدهید یا تیم را واگذار کنید. تیم را این طوری یا آن طوری کنید. ما نمی‌خواهیم تیم را واگذار کنیم. ما با کی باید صحبت کنیم؟ هل من ناصر ینصرنی؟ یکی به ما کمک کند. ما در حال تیمداری هستیم و با همه عزیزان در فدراسیون هم صحبت کرده‌ایم.  

حمیداوی اظهار کرد: من اگر مالک تیم هستم، دوست دارم خودم روی تیم اسم بگذارم. اصلا ارتباطی به دیگران ندارد.  

او درباره بدهی‌های مربیان خارجی گفت: بدهی‌ها پرداخت شده اند.  

آبروی مشهد را با نداشتن آب معدنی می برند 

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: ما این طوری یاد گرفتیم که اگر کسی در خانه ما را زد و گفت من پول ندارم که غذا بخورم، ما میکروفون در دست نمی‌گیریم به خیابان برویم و داد بزنیم که این آقا پول ندارد که غذا بخورد. ما این طوری یاد گرفتیم که  به او می‌گوییم که بیا در خانه ما و این نان خشک را نصف کن. این که در تلویزیون می‌آیید و می‌گویید که آب معدنی ندارند، آبروی استان را می‌برید.  من خراسانی نیستم، اما نوکر امام رضا (ع) هستم. یادتان رفته؟

ما قصد نداریم که از تیم شهر خودرو برویم 

حمیداوی گفت: من و مجموعه من مقابل هیئت فوتبال کم آورده ایم. همین طوری ادامه دهند، ما قصد نداریم برویم. ما خواهیم ماند و فقط تیم، جوانان و استان ضربه خواهند خورد. من از  پژمان فر، آذری، کریم قدوسی و استاندار خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنند. تیم را رها کنید و بگذارید که کارش را بکند.  

هیئت فوتبال خراسان چند هفته کاری به ما نداشته باشد

او ادامه داد: من مربی از استان می‌گذارم، می‌گویند چرا از استان می‌گذارید. مربی از بیرون می‌آورم، می‌گویند چرا از بیرون می‌آورید؟ من از هیئت فوتبال تمنا می‌کنم که ۴، ۵ هفته با این تیم کاری نداشته باشد و بگذارد تیم نتیجه بگیرد.  

مالک باشگاه شهر خودرو درباره  این که تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: صد در صد! ببینید من ۶، ۷ ماه تیم را در دست گرفتم و خدا را شکر تیم چهارم شدیم و آسیا رفتیم. این موفقیت به لطف خدا، زحمات یحیی گل محمدی، بازیکنان  و کادر مدیریت  به دست آمد. سال بعدش ششم شدیم و سال بعدش که من نبودم و اصولی بود، همه دیدند چه شد. تیم را به زور و با مدرک سازی گرفتند و تیم نهم شد.  

او در پایان گفت: من به استان خراسان قول می‌دهم که اگر امسال تیم  شهر خودرو دهم شدم، تیم را به آن‌ها هبه خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار