نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۱۸  آبان ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه واقعه از بازدید شهردار جدید کرمان از آرامستان جدید نوشت و به نقل از او چنین تیتر زد: « برای آماده سازی آرامستان کرمان، کارهای زیادی در پیش است» 

«کرمانی های بالای ۶۰ سال برای دریافت دُز سوم واکسن کرونا آماده باشند» این موضوع هم از اخباری بود که در روزنامه واقعه منعکس شد. 

روزنامه کرمان امروز  در گزارشی با اشاره به زنگ خطر بازگشایی قطعی مدارس در استان کرمان از ابتدای آذر ماه نوشت: « رعایت پروتکل ها در بسیاری از مدارس ناممکن است! » 

این روزنامه همچنین  حضور نامبارک دلالان در عرصه فروش محصولات کشاورزی که فعالان این صنعت را دلسرد می سازد، روایت کرد و این گونه تیتر زد: « آفتی نابودگر به نام دلال » 

از درخواست شورای شهر کرمان از شهردار برای ارائه لایحه مشوق فرزندآوری تا تهدید اقتصاد قالی کرمانی را در روزنامه کاغذ وطن روز سه‌شنبه ۱۸ آبان مشاهده کنید. 

  اخباری چون : قیمت شکر، رفع تصرف اراضی ملی در قلعه گنج و برخورداری مرغداری های فاقد مجوز کرمان از نهاده های دولتی و بیشتر از این را در روزنامه امروز کاغذ وطن بخوانید. 

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

روزنامه واقعه

روزنامه کرمان امروز

روزنامه کاغذوطن

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.