رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۶ ماه اول امسال ۲۶ هزار و ۷۰۰ مزاحمت تلفنی بی‌دلیل خطوط ۱۱۵ را اشغال نگه داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هومن رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز مدیریت پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوپزشکی کرمانشاه با ۶۸ پایگاه شهری و روستایی در سراسر استان و یک پایگاه اوژانس هوایی با همکاری هوانیروز آماده خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

او به وجود ۱۴۴ عدد آمبولانس و حدود ۷۰۰ نیروی اورژانس اشاره کرد و گفت : امسال پنج پایگاه در سطح استان افتتاح شده، اما همچنان تعداد پایگاه‌ها به نسبت جمعیت استان تا کم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای سال دو واحد آمبولانس موتوری (در منطقه میدان غدیر و ۲۲ بهمن) افتتاح کرده‌ایم.

او افزود: طی ۶ ماهه ابتدای امسال ۴۳ هزار مأموریت در سطح استان داشتیم که این فقط ۱۰ درصد از تماس‌هایی است که با اورژانس گرفته شده، متأسفانه در همین بازده زمانی ۲۶ هزار و ۷۰۰ تماس مزاحمت تلفنی داشته‌ایم که بی‌دلیل خطوط ۱۱۵ را اشغال می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.