رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۵۳۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۰ نفر آن‌ها وخیم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته پنج نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت : مجموع جان باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۸۱۶ نفر رسیده است.

او گفت : در شبانه‌روز گذشته ۱۷۶ نفر شامل ۴۹ بیمار مثبت بستری و ۱۲۷ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۹۲ نفر بیشتر است.

محمدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۳۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۱۵۸ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به دیروز پنج نفر کمتر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.