شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با اُفت ۴۰۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۲۴۴ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه شانزدهم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد هزار و ۷۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با اُفت۴۰۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۰ هزار و ۲۴۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۲۹  واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۷۸۴ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد هزار و ۶۶۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۱۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۳۷۵ واحد بر روی پله ۳۸۷ هزار و ۶۳۰ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و فملی تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بورس هستند.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۷۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۴۲۸ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد هزار و ۲۷۵ واحد بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۹۷۹ واحدی قرار گرفت و نماد شستا، خودرو و خساپا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۹ هزار و ۶۸۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۹۶۱ واحدی قرار گرفت. فولاد، شستا و فارس سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار