خلیلیان از صدور مجوز بازگشایی دانشگاه‌های خوزستان و برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار ویژه خوزستان در نشست ستاد مدیریت کرونا که در محل استانداری برگزار شد به صدور مجوز بازگشایی دانشگاه‌ها استان اشاره کرد و گفت: در صورتیکه دانشگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند، می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کلاس‌ها را حضوری برگزار کنند.

او افزود: ما باید بتوانیم در سطح خوزستان فعالیت دانشگاه‌ها را به صورت حضوری اجرا کنیم، بنابراین دانشجویان و کادر آموزشی می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی فعالیت‌های خود را دنبال کنند، ضمن اینکه با توجه به اینکه روند واکسیناسیون در کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که به تدریج فعالیت‌های جامعه عادی‌سازی می‌شود، باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی را بیش از پیش جدی بگیریم.

خلیلیان با بیان اینکه اگر پوشش واکسیناسیون در جامعه به طور ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کند، اما شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نشود به طور قطع به افراد جامعه آسیب وارد می‌شود، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در خوزستان باید تقویت و با جدیت بالایی در استان دنبال شود و مشکلات آن هر چه سریعتر برطرف شده تا با مشکل روبرو نشویم.

استاندار ویژه خوزستان از فرهنگیان که تلاش مضاعفی برای توسعه واکسیناسیون و انجام آن در مدارس داشتند، تشکر کرد و بیان داشت: برای بازگشایی هر چه زودتر مدارس، با انجام یک فراخوان، کار تکمیلی واکسیناسیون در مدارس را انجام می‌دهیم.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ هم اکنون ۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۹ شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.