نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت گفت: ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت ایذه به دانشکده پرستاری پس از پیگیری‌های صورت گرفته صادر شد.

فرشاد ابراهیم‌پور گفت: به استناد رای صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت ایذه به دانشکده پرستاری موافقت شد.

او با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان در منطقه منگشت با مشکلات مختلفی روبه‌رو است ادامه داد: کمبود نیروی انسانی متخصص و خدماتی، کمبود تجهیزات، فضای بهداشتی و درمانی در این منطقه مردم را رنج می‌دهد و راهکارهای موقت و زودگذر چاره‌ساز این همه مشکلات انباشته و ریشه‌ای نیست.

نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت ادامه داد: برای حل دائمی مشکلات موجود چاره اندیشی اساسی لازم بود تا رنج این محرومیت‌ها کاهش و بهبودی نسبی حاصل شود.

وی با اشاره به پیگیری های لازم برای رفع مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمانی منطقه افزود: نتیجه این پیگیری ها صدور مجوزهای لازم به منظور استقلال حوزه بهداشت و درمان منطقه با تکیه بر اعتبارات مالی و نیروی انسانی است.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: با صدور مجوز ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت ایذه به دانشکده پرستاری ساختار اداری و اجرایی منطقه تحت نظارت و مدیریت وزارت بهداشت اداره خواهد شد.

ابراهیم‌پور به پیگیری‌های چند ماهه برای اخذ این مجوز اشاره کرد و افزود: دانشگاه مستقل پرستاری مصوب و به زودی روند اجرایی آن آغاز خواهد شد که امیدواریم شروعی بر پایان محرومیت‌های حوزه منگشت در زمینه شاخص های بهداشت و درمان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.