استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صنایع دیجیتال به عنوان یک صنعت دانش محور و منبع کسب درآمد باید در ادبیات استان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صبح امروز دو تن از مدیران شرکت دانش بنیان صنایع دیجیتال رایان با حسین مدرس خیابانی “استاندار” در محل استانداری دیدار کردند و پیرامون مزایای صنایع دیجیتال و معرفی این صنعت برای ایجاد اشتغال گفتگو کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صنایع دیجیتال بی‌نیاز از زیرساخت‌های محیطی و فیزیکی می‌باشد و یک صنعت دانش محور و منبع کسب درآمد است؛ اظهار داشت: منبعد صنایع دیجیتال در ادبیات استان نهادینه می‌شود.

مدرس خیابانی با تاکید بر معرفی الگو‌های موفق صنعت دیجیتال در استان؛ افزود: از آنجایی‌که نقطه قوت این صنعت اشتغال‌زایی قابل توجه برای جوانان است و این موضوع به خوبی برای جامعه و جوانان معرفی نشده است، باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و راه اندازی میز‌های مختلف، معرفی و شناسانده شود.

وی از تشکیل نشست تخصصی بررسی موانع و حمایت از صنایع دیجیتال در استان طی روز‌های آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که از طریق هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام (ره) و بانک‌های استان، تسهیلات اشتغال‌زایی مورد نیاز صنایع دیجیتال به متقاضیان پرداخت گردد.

دهقان و اکبری از مدیران شرکت دانش بنیان رایان هم در ابتدای این دیدار به معرفی این شتاب دهنده فعال در حوزه صنایع دیجیتال پرداختند و از مطالعه و تدوین سند توانمندی‌های مناطق شمال، مرکز و جنوب استان در حوزه ایجاد مشاغل شناسنامه دار برپایه صنایع دیجیتال خبر دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار