دادستان عمومی و انقلاب سقز با اشاره به جدیت دستگاه قضا در برخورد با اراذل و اوباش گفت: این دستگاه با ترک فعل مدیران و تضییع کنندگان حقوق عمومی نیز برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علیرضا رضاپور دادستان عمومی و انقلاب سقز اظهار داشت: با هماهنگی دادسرا و دستگاه‌های امنیتی رسیدگی و انجام تحقیقات مربوط به همه پرونده‌های فساد مالی و اداری تشکیل شده تاکنون، صورت گرفته است.

او افزود: همچنین با صدور کیفرخواست، پرونده‌ها به دادگاه ارسال شده و دادستانی درخواست کرده برخی از این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب سقز به برخورد با مفاسد اقتصادی، اداری و متخلفان اشاره کرد و افزود: فاز بعدی برخورد با مفسدان و متخلفان در هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت.

رضاپور با بیان اینکه دومین بار حکم اعدام برای یک فرد متجاوز به عنف صادر شده است، یادآور شد: از رای قبلی فرجام خواهی شده بود و دیوان رای را نقص و به شعبه رسیدگی هم ارسال کرده بود که مجددا حکم جدید دایر بر اعدام صادر شد.

او افزود: فردی که چند فقره بزه فروش مال غیر داشته و حسب آراء قطعی محاکم کیفری به محکومیت‌های متعدد محکوم شده بود و در غیبت از مرخصی بسر می‌برد و تا کنون اقدامات لازم نسبت به جلب وی به نتیجه نرسیده بود که در نهایت توسط عوامل انتظامی دستگیر و به زندان تحویل شد.

دادستان عمومی و انقلاب سقز یادآور شد: لازم به توضیح است مشارالیه دارای چندین محکومیت مالی نیز است.

رضاپور تاکید کرد: در برخورد با اراذل و اوباش برخورد‌ها جدی‌تر شده است و به پرونده آنان در شعبات خاص و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.