آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز، برای دور جدید فعالیت این نهاد، با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی، برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز گفت: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاه‌های اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا کند.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا‌ها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت.

امیری بیان کرد: شورا‌های مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شورا‌های پائین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند.

فرماندار شیراز اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه این شهرستان در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پررنگ‌تر و مهمتری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می‌دهد.

در این مراسم پس از ابلاغ احکام اعضای جدید اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز توسط فرماندار، هیئت رئیسه سنی این شورا تشکیل و مراسم سوگند با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو برگزار شد.

در این نشست، رای گیری برای تعیین ۵ جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و محمدتقی تذروی با ۶ رای به عنوان رئیس این شورا برای مدت یک سال انتخاب شد.

همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی‌مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی‌اصغر زارعی نیز با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.