خیابان‌های رسالت، طبرسی، چراغچی، توس، پیامبراعظم و بلوار بهمن مشهد ۶ خیابانی هستند که بیشترین تصادفات در آن‌ها رخ داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن‌علی امامی رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تاکنون بیشترین فوتی بر اثر تصادفات در خیابان‌های رسالت، طبرسی، چراغچی، توس، پیامبراعظم و بلوار بهمن مشهد رخ داده است و بزرگراه‌های شهید چراغچی حدفاصل پل الغدیر، شهید چراغچی و پل بابانظر، بزرگراه بسیج حدفاصل پل الغدیر تا میدان شهید فهمیده و بلوار توس، بلوار رسالت و طبرسی بیشترین تصادفات و فوتی را داشته است.

او افزود: اولین دلیل تصادفات در این بزرگراه‌ها نبود معبر درستی در شمال شهر مشهد برای تردد کامیون‌ها است، علت دوم هم حضور متعادان متجاهر در میان بلوار‌ها است و دلیل دیگر هم سرعت زیاد وسایل نقلیه که علت آن هم معابر به علت کرونا خلوت شده‌اند و  بزرگراه امام علی (ع) حدفاصل میدان امام‌حسن (ع) تا میدان نمایشگاه و همچنین بلوار نمایشگاه کمترین تصادفات و فوتی را داشته است.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهور مشهد درباره خیابان‌های که بیشترین فوتی را بر اثر تصادفات داشته‌اند، ادامه داد: بیشترین فوتی بر اثر تصادفات در خیابان‌های رسالت، طبرسی، چراغچی، توس، پیامبراعظم و بلوار بهمن رخ داده است که بلوار‌های بهمن، توس، رسالت و طبرسی شمالی غیر استاندارد هستند و باید در این خیابان‌ها ساماندهی و ایمن‌سازی گذرگاه عابرپیاده و سرعت‌گاه‌ها انجام شود.

امامی بیان کرد: اکثر تصادفات وسایل‌نقلیه، ماشین بوده است، ولی موتور و عابران پیاده ۷۶ درصد تصادفات میانگین ۶ماه را اخیر را در بر می‌گیرد و این در حالی است که تصادفات نسبت به ۶ماه اول سال قبل ۷درصد و نسبت به ۷ماه سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است و مردان بیشترین صدمه دیدگان تصادفات بوده‌اند و میانگین سنی صدمه دیدگان تصادفات هم بین ۵ تا ۵۰ سال بوده است.

منبع؛ مشهد فوری

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.