مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نظارت بر عرضه‌کنندگان لباس فرم مدارس مشهد در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در این شهر تشدید شد.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اغلب گشت‌های بازرسی از سوی مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در این حوزه به صورت مشترک با کارشناسان مربوط انجام می‌شود.

او افزود: این نظارت‌ها بر کیفیت پارچه و دوخت، قیمت مصوب و نحوه عرضه آن انجام می‌شود و در دستور کار این مدیریت است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: این نظارت‌ها بر کیفیت پارچه و دوخت، قیمت مصوب و نحوه عرضه آن انجام می‌شود و در دستور کار این مدیریت است.

صیادیبمدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اغلب گشت‌های بازرسی از سوی مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در این حوزه به صورت مشترک با کارشناسان مربوط انجام می‌شود.

محسن صیادی افزود: این نظارت‌ها بر کیفیت پارچه و دوخت، قیمت مصوب و نحوه عرضه آن انجام می‌شود و در دستور کار این مدیریت است.

وی ادامه داد: این نظارت‌ها بر کیفیت پارچه و دوخت، قیمت مصوب و نحوه عرضه آن انجام می‌شود و در دستور کار این مدیریت است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در موارد مشابه پارسال برای سه واحد صنفی عرضه‌کنندگان لباس فرم مدارس، پرونده تخلف تشکیل شد که این واحد‌ها پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی، پلمب شدند.

صیادی افزود: والدین دانش آموزان می‌توانند در صورت هر گونه بروز مشکل در این حوزه اعم از اضافه دریافتی و کیفیت دوخت به مدیریت بازرسی و نظارت اصناف واقع در بلوار شهید صادقی مشهد مراجعه کنند.



همکاری اصناف مشهد برای صرفه‌جویی انرژی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در ادامه گفت: مقرر شده بود طبق اعلام دادستانی به منظور مدیریت مصرف برق از سوم مردادماه به مدت ۲۰ روز (ایام پیک مصرف برق و ورود سامانه گرمایشی در کشور) همه صنوف به استثنای برخی از واحد‌ها به دلیل شرایط خاص آنها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ بعد ازظهر بدون اینکه برق آنها قطع شود، اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

صیادی بیان کرد: در موارد مشابه پارسال برای سه واحد صنفی عرضه‌کنندگان لباس فرم مدارس، پرونده تخلف تشکیل شد که این واحد‌ها پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی، پلمب شدند.

او تصریح کرد: والدین دانش آموزان می‌توانند در صورت هر گونه بروز مشکل در این حوزه اعم از اضافه دریافتی و کیفیت دوخت به مدیریت بازرسی و نظارت اصناف واقع در بلوار شهید صادقی مشهد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.