فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۸۹ هزار عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق از یک انبار در شهر زاهدان به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یک انبار در یکی از نقاط شهر زاهدان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی و همکاری اداره تعزیزات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۸۹ هزار و ۵۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: یک نفر در این رابطه شناسایی و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار طاهری در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ تا در صورت اطلاع از نگهداری کالا‌های مشکوک به قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار