اداره کل ورزش کرمان با صدوربیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، از جامعه ورزش و جوانان دعوت کرد با حضور پرشکوه خود در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.


امروز با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید تا آنجا که حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و در جهان بود.

اینک اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و ادای احترام به شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و شهدای دانش‌آموز اعلام می‌کند که در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان با آحاد ملت ایران همگام خواهد بود و با تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را در ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از حق آزادیخواهان جهان ابراز می‌کند و از آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان دعوت می‌کند تا با حضور پرشکوه خود در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل آزادیخواهان جهان برافروزند.

وعده ما: اجتماع ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

زمان: ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان

مکان: گلزار شهدای کرمان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار