استاندار کرمان گفت: مردم ما با حضور خود در این روز به آمریکا و تمامی ابرقدرت‌ها اعلام کردند که برای دفاع از منافع ملی و آرمان‌های نظام مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

۱۳ آبان ماه یادآور ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی آمریکاستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و تبریک یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همه دانش‌آموزان اظهار داشت: در چنین روزی هیمنه آمریکا و استکبار جهانی در برابر عظمت انقلاب اسلامی شکسته شد.

او با بیان اینکه ۱۳ آبان در تاریخ ایران یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از کشور نقش مؤثری داشته است گفت: مردم ما با حضور پرشور خود در این روز بار دیگر همبستگی خود را در برابر استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها نشان دادند.

فدایی با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در صحنه دفاع از آرمان‌های نظام بیان کرد: مردم ما با حضور خود در این روز به آمریکا و تمامی ابرقدرت‌ها اعلام می‌کنند که برای دفاع از منافع ملی و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان گفت: ۱۳ آبان ایستادگی در برابر منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی را یادآور می‌شود.

انتهای پیام/س

۱۳ آبان در تاریخ ایران یادآور حوادث مهمی است

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار