سازمان بسیج مداحان، جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای هفته وحدت و تقارن این عید بزرگ با سیزده آبان، روز استکبار ستیزی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان بسیج مداحان، جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای مشترک، هفته وحدت و تقارن این عید بزرگ با سیزده آبان، روز استکبار ستیزی را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره‌ی آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

آینده مملکت در دست دانش‌آموزان است.

ملت ما اولین ملتی بود که ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سیزدهم آبان سال ۵۷ دوران شور و اعتلای مبارزات ضد رژیم و ضد آمریکایی در ایران است.

وحدت، مقاومت و اراده‌ی ملت رمز پیروزی در برابر آمریکاست. "

امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثار‌ها و فداکاری‌های دانش آموزان عزیزمان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره‌ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌ها و چپاول گران بین المللی به مبارزه‌ی بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. روز دانش آموز به همه مستضعفان جهان می‌آموزد که علیه مستکبران قیام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته‌ی خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. پیام روز دانش آموز به مسلمانان این است که: تنها در برابر والایی‌های ارجمند مکتب توحید به نماز بایستید و فقط در پیشگاه خدا به کرنش و سجود بنشینید.

ملت غیور ایران اسلامی جنایات آمریکای پلید و استکبار جهانی، مخصوصا ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز و همرزمانش، تحریم‌های ظالمانه و اقدام ذلیلانه اخیر هم پیمانشان فرانسه در اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) که قطعا با همفکری استکبار صورت گرفت را فراموش نمی‌کند و همواره با شعار مرگ برآمریکا از استکبار جهانی برائت می‌جوید.

سازمان بسیج مداحان، جامعه ستایشگری و هیئات مذهبی استان کرمان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر عظیم الشأن اسلام و سلاله پاکش امام صادق (علیه السلام) و تقارن این عید بزرگ با سیزده آبان روز استکبار ستیزی را به فال نیک گرفته، با آرمان‌های امام راحل، امام خامنه‌ای حفظه الله و شهدای عزیز بویژه سپهبد شهید سلیمانی و شهید فهمیده تجدید بیعت نموده و راه نجات وسعادتمندی را در وحدت و همدلی مسلمانان و استقامت و پایداری و مبارزه با ظلم واستکبار می‌داند.

ان شاالله با ظهور یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) شاهد خاتمه دادن به همه ظلم و ستم‌ها باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار