سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با صدور بیانیه ای، هتاکی وقیحانه رئیس جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در محکومیت هتاکی رئیس جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر (ص) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ إِذْ قالَ عیسَی ابْنُ مَرْیَمَ یا بَنی‏ إِسْرائیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْراةِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُولٍ یَأْتی‏ مِنْ بَعْدِی اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جاءَهُمْ بِالْبَیِّناتِ قالُوا هذا سِحْرٌ مُبینٌ (آیه ۶ سوره صف).

«و هنگامی که عیسی مریم به بنی اسرائیل گفت: من همانا رسول خدا به سوی شما هستم و به حقانیت کتاب تورات که مقابل من است، تصدیق می‌کنم و نیز (شما را) مژده می‌دهم که بعد از من رسول بزرگواری که نامش (در انجیل من) احمد است، بیاید. چون آن رسول ما با آیات و معجزات به سوی خلق آمد گفتند: این سحری آشکار است.»

اقدام شنیع و گناه نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) نشان دهنده کینه عمیق و درماندگی دنیای به ظاهر متمدن غرب نسبت به ارزش‌های والای اسلام عزیز است. بر هر اندیشمندی روشن و آشکار است که احترام به ارزش‌ها و ادیان الهی از نشانه‌های خرد متعالی است. توهین این نشریه و زشت‌تر از آن حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه یعنی رییس جمهور آن بار دیگر خوی استکباری و ضداسلام این سیاستمداران را به جهانیان آشکار نمود. بهانه آزادی بیان در حقیقت پوششی است به اهداف شوم این ورشکستگان سیاسی که اکنون در مدیریت ساده‌ترین مسایل فی ما بین در اتحادیه اروپا مانده اند و با تمام توان امپریالیستی رسانه‌ای خود هنوز پاسخی روشن به افکار عمومی در ارتباط با بحران‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه خود نداده اند. عدم احترام به ارزش‌های میلیون‌ها مسلمان که بخش قابل توجهی از آن در کشور فرانسه زندگی می‌کنند در حقیقت توهین و عدم پایبندهی به حقوق بشر است. حقوقی که در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی خود سال هاست در غرب و ایالات متحده آمریکا بازیچه سیاستمداران است و گاهی هم زیرپای پلیس تروریست آنان جان یک انسان را می گیرد؛ لذا اکنون و با عنایت به فرمایش رهبر فرزانه جهان اسلام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند: ملّت های مسلمان به ویژه کشور‌های غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند؛ سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان به نمایندگی از هنرمندان بسیجی این استان ضمن محکومیت قاطع این اقدام نابخردانه و خصومت بار، از همه هنرمندان استان کرمان دعوت می‌نماید آثار هنری در خصوص تبیین سیره و اخلاق قدسی و والای پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) تولید و منتشر نمایند. این سازمان از تولید این آثار حمایت خواهد نمود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار