بسیج جامعه زنان استان کرمان ضمن بیانیه ای، هتک حرمت به ساحت قدس نبی اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: دشمنان نمی‌دانند که شیشه عطر را نباید شکست؛ چرا که با خیال ضربه زدن، عطر آن همه گیرمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسیج جامعه زنان استان کرمان با انتشار بیانیه ای هتک حرمت به ساحت قدس نبی اکرم (ص) را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

باسمه تعالی
درود و سلام خدا بر پیامبر مهربانی، بر او که مصداق و ما ارسلناک الارحمه للعالمین (۱۰۷انبیا) است. او که رحمت واسعه الهی برای همه اعصار و قرون از ازل تا ابد است. 

سلام و درود خداوند بر محمدمصطفی(ص) که انسان را از دست و فکر پلید حاکمان جور نجات داد و طناب بردگی را از گردن تمام انسان ها باز کرد و طوق بندگی، آزادگی و شرافت را به گردن بشریت انداخت؛ ولی افسوس که غرب وحشی همچون همیشه در غفلت باقی مانده  و فریب ظاهر آراسته، ادکلن زده و کراوات بسته اش رامی خورد و دریغ از اندکی تعقل و تفکر! 

هتک حرمت به ساحت نورانی نبی اکرم (ص) از سوی آمانوئل ماکرون رئیس جمهور منحوس فرانسه و حمایت مجدد او از کاریکاتور‌های موهون بر ضد حضرت ختمی مرتبت (ص) نمونه‌ای واضح و روشن از عقب ماندگی قرون وسطایی جوامع اروپایی است. 

یا رسول الله (ص)، روح ما از هتک حرمتی که به واسطه پست‌ترین موجودات به ساحت والای شماکه بلندمرتبه‌ترین آدمیان افلاک بر روی زمین خاکی هستید، جریحه دار شد.

 آن ها چه می‌دانند که مقام شما والاتر از قاب قوسین اوادنی است و اگر شما و خاندان پاک و مطهرتان نبودید، جهان هستی، جان نمی‌گرفت.

حریت و آزادگی که امروز به بشر هدیه داده شده، میراث بزرگ پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) است. غرب شکست خورده از سیاست‌های مادی گرایانه هر روز بیش از گذشته در منجلابی که خود مسببش بودند، فرومی رود و هر از چندگاهی  برای دست و پازدن و بیرون کشیدن خود از ورطه شکست و خواری حربه‌ای را طراحی می کنند و اذهان آزادگان جهان را جریحه دار می کنند و حقیقتا که خداوند دشمنان را از احمق ها قرارداده، نمی‌دانند که شیشه عطر را نبایدشکست؛ چرا که با خیال ضربه زدن، عطر آن همه گیرمی شود.

و همواره با اعتقاد به آیه‌ شریفه‌ یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لوکره الکافرین (۸صف) بیان می‌داریم که نور خداوند سبحان و شان و منزلت والای شما، چیزی نیست که از سوی دهان‌هایی ناپاک و ناشایسته ای، چون هتاکان فرانسوی خاموش  شود. 

چگونه آنان که دم از دموکراسی و حقوق بشرمی زنند به خود اجازه می دهند به پاک‌ترین اعتقادات دو میلیارد مسلمان و میلیون‌ها پیرو حقیقی سایر ادیان الهی توهین کنند و در مقابل اعمال سفاکان اسرائیلی و جنایات آن‌ها همواره سکوت کنند.

ما زنان بسیجی استان کرمان از این حرکت که به بهانه آزادی بیان، از طرف دولت‌ها و ملت‌های به ظاهر متمدن، صادر شده است، اعلام انزجار کرده و همواره این گونه افراد و امثال آن ها را که چنین تفکر پستی را دنبال می کنند، منکوب می‌کنیم. 

از همه ملت شریف ایران و جهان اسلام می‌خواهیم که نسبت به چنین اقدام ناشایستی بی تفاوت نبوده و به نحو شایسته، مراتب بیزاری خود را اعلام دارند.

و سیعلم الذین ظلموا‌ ای منقلب ینقلبون (۲۷۷شعرا)

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.