مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی تاکستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مرتضی طاهرخانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان گفت: جهت حل مشکل اسناد اراضی طرح اقدام ملی مسکن در شهر تاکستان، مقرر شد اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

طاهرخانی افزود: در راستای ساماندهی وضعیت ایمنی کارگاه‏های ساختمانی مقرر شد مجری ذی‏صلاح نسبت به ارتقای سطح ایمنی کارگاهی مطابق مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان اقدامات لازم را به عمل آورده و تاییدات آن را از ناظر اخذ کند و پس از تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان تحویل دهد.

او اضافه کرد: مقرر شد مغایرت‏هایی که نسبت به نقشه‏‌های مصوب و مشکلات اجرایی در پروژه به وجود آمده، ظرف مدت ۱۰ روز توسط مجری پروژه مرتفع و نقشه‏‌های اصلاحی به سازمان نظام مهندسی ساختمان ارسال شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت ایجاد تسریع در روند انجام پروژه گفت: مجری باید در اسرع وقت نسبت به تنظیم برنامه زمان‏بندی جبرانی اقدام و پس از تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه زمان‏بندی مصوب را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل دهد.

طاهرخانی افزود: هر گونه تغییر در وضعیت اجرای پروژه شامل تغییرات سازه ای، معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی خارج از نقشه‌های مصوب ممنوع بوده و در صورت لزوم قبل از اجرا نقشه‏‌های اصلاحیه تهیه و به تایید سازمان نظام مهندسی استان و اداره کل راه و شهرسازی برسد.

او گفت: با توجه به اینکه طرح اقدام ملی مسکن طرح اجتماعی حمایتی از سوی دولت است رعایت وحدت رویه در کیفیت اجرا، مصالح مصرفی، سرعت اجرا و سایر موارد الزامی بوده و مجری پروژه برای جلوگیری از تبعات آن باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

این جلسه‏ با حضور مدیران و نماینده‌هایی از اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، مجری و دستگاه نظارت پروژه و نمایندگان مالکین در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.