محی‌الدینی با اشاره به اینکه یزد از میدان شهری بی‌بهره است، گفت: پروژه‌های بزرگ بازآفرینی شهری در یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان ،گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که باید در بحث پروژه‌های استان به آن توجه شود، بحث بازآفرینی شهری است.

او تصریح کرد: بازآفرینی یکی از موضوعاتی است که دولت برای آن اعتبار خوبی قرار داده و این ردیف نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های تعریف شده دارد.

شهردار یزد افزود: در این حوزه بحث میدان شورا و مجموعه باغ دولت آباد به عنوان یک مجموعه میدان شهری مورد توجه بوده و تاکنون تملک‌ها و هزینه‌های زیادی در این حوزه صورت گرفته است.

محی‌الدینی با بیان اینکه ما در شهر یزد میدان شهری نداریم، عنوان کرد: این پروژه یک مجموعه فرهنگی رفاهی هم هست و می‌تواند در توسعه شهر در حوزه‌های فرهنگی هنری نقش قابل توجهی ایفا کند.

او ادامه داد: لازم است نسبت به پروژه‌های شهری توجه ویژه و خاصی صورت گیرد تا بتوانیم با اجرای پروژه‌های مناسب زمینه بهبود وضعیت شهر به لحاظ مختلف را فراهم آوریم.

شهرداریزد گفت: پروژه‌های بازآفرینی با توجه به اینکه با تعریف اعتبار مشخصی روبرو می‌شوند، می‌توانند با سرعت خوبی اجرایی شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.