ترکیب تیم ملی کاراته ایران در بخش کمیته تیمی اعزامی به مسابقات جهانی اعلام شد که در میان آن‌ها نام یک ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی خدابخشی کاراته کا کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی هفت ورزشکار تیم کمیته ایران عازم مسابقات جهانی خواهد شد.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، کیوان بابان و مهدی عاشوری ترکیب کومیته تیمی آقایان را در مسابقات جهانی امارات تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان کاراته کشورمان در سه دوره قبلی مسابقات جهانی کاراته موفق شدند در بخش کومیته تیمی آقایان عنوان قهرمانی را کسب کنند.

مسابقات جهانی کاراته سال ۲۰۲۱ جهان طی روز‌های ۲۵ تا ۳۰ آبان در امارات و مسابقات آسیایی نیز روز‌های ۲۸ آذر تا یکم دی ماه در قزاقستان برگزار می‌شود.

مهدی خدابخشی در مسابقات کاراته وان ۲۰۲۰ امارات به مدال برنز رسیده بود.

۲ ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی حضور دارند

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران اعلام شد که در میان آن‌ها نام ۲ ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

 «مرتضی ناظمی» و «پژمان یارولی» ورزشکاران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران دعوت شده اند.

ناظمی در رشته پرتاب وزنه و یارولی هم در ماده ۸۰۰ متر فعالیت می‌کنند و سابقه کسب مدال در مسابقات جهانی و کشوری را دارند.

اردوی تیم ملی دو و میدانی مردان ایران با حضور ۳۷ ورزشکار از ۱۴ تا ۱۷ آبان و اردوی تیم زنان با ۱۰ ورزشکار از ۵ تا ۸ آذر در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

ملی پوشان رشته‌های مختلف دو و میدانی ایران خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و همچنین مسابقات داخل سالن قزاقستان آماده می‌کنند.

مرتضی ناظمی دارنده سه مدال طلای رقابت‌های دو و میدانی کارگران ۲۰۱۷ جهان در لتونی است.

پژمان یارولی تیرماه امسال در مسابقات قهرمانی کشور مدال طلای رشته ۸۰۰ متر را از آن خود کرد .

تنها بوکسور کرمانشاهی مسابقات قهرمانی جهان را ترک کرد

تنها بوکسور کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان با قبول شکست برابر حریف خود خیلی زود صحنه مسابقات قهرمانی جهان را ترک کرد.

پوریا امیری ملی پوش وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران که در دور اول رقابت‌های قهرمانی جهان با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم با حریفی از ازبکستان مسابقه داد.

امیری در این مسابقه علی رغم تلاش بسیار با حساب ۴ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا وداعی زودهنگام با رقابت‌های قهرمانی جهان داشته باشد.

این ورزشکار کرمانشاهی راند اول و دوم را با نتیجه چهار بر یک مقابل حریف ازبک خود تن به شکست داد، اما توانست در راند سوم مقابل بوکسور قدرتمند ازبکستانی پیروز شود.

با این حال بوکسور سنگین وزن ایران با وجود نمایش قابل قبول، با رای ۴ داور از ۵ داور کنار بازنده اعلام شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور و هدایت علیرضا استکی به عنوان سرمربی و همایون امیری، محمود نهتانی و شهرام فاتح در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده است.

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه سوم آبان آغاز شده و تا پانزدهم این ماه ادامه می‌یابد .

حضور دو بانوی قایقران کرمانشاهی در رقابت‌های آسیایی

دو بانوی قایقران کرمانشاهی خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنند.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: نازنین رحمانی و هانیه بیداد دو قایقران کرمانشاهی هستند که با درخشش در مسابقه‌های قهرمانی کشور در رشته روئینگ جواز حضور در مسابقه‌های آسیایی را بدست آوردند.

ضیایی با اشاره به تمرینات این دو قایقران برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی در دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری است.

۸  ملی پوش در رقابت‌های آسیایی تایلند که آذر ماه برگزار می‌شود حضور خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.