نماینده و رئیس کمیته تخصیصات دفاعی کنگره آمریکا در قطعنامه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر تروریستی خواندن ۶ گروه حقوق بشری فلسطینی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عرب نیوز، بتی مک کولوم، نماینده کنگره و رئیس کمیته فرعی تخصیصات دفاعی مجلس نمایندگان آمریکا، قطعنامه‌ای را ارائه کرد که در آن اقدام مقامات رژیم صهیونیستی که شش سازمان حقوق بشری را تروریستی نامید، محکوم کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مقامات این اختیار را داد که دفاتر این گروه‌ها را ببندند، دارایی‌های آنان را تصرف کنند و کارکنان را بدون محاکمه یا رسیدگی رسمی دستگیر و زندانی کنند.

مک کولوم در این بیانیه‌ اعلام کرد: وقتی از برچسب «تروریست» به عنوان سلاحی برای ساکت کردن کار سازمان‌های حقوق بشری استفاده می‌شود، سازمان‌هایی که شجاعانه از افراد آسیب پذیر تحت اشغال نظامی حمایت می‌کنند، این نشانه ضعف باورنکردنی اسرائیل است که بیشتر با یک سیستم استبدادی همخوانی دارد.     

وی افزود: تصمیم تل آویو برای معرفی این گروه‌های برجسته جامعه مدنی فلسطینی به عنوان سازمان‌های تروریستی، این حقیقت را آشکار می‌کند که اشغالگری اسرائیل خشونت‌آمیز، غیراخلاقی و ناعادلانه است و تلاش‌های صلح‌آمیز برای دفاع از حقوق کودکان، زنان، کشاورزان یا زندانیان فلسطینی باید غیرقانونی اعلام شود.

 «الحق، آدامیر، دفاع از کودکان فلسطین، اتحادیه کمیته‌های کار کشاورزی، مرکز تحقیقات و توسعه بیسان، و کمیته‌های اتحادیه زنان فلسطینی»، شش سازمانی هستند که از سوی رژیم صهیونیستی به عنوان گروه های تروریستی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار