خانی گفت: طرح تکمیل و بهره برداری از طرح انتقال آب سد کالپوش به روستا‌های این منطقه با تلاش مضاعف و به سرعت انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردم روستا‌های کالپوش با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در مسجد جامع شهر رضوان، افزود: با استفاده از سد این منطقه و جذب اعتبارات ملی و استانی برای آبرسانی به روستا‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مطرح شده این بخش باید در سطح ملی پیگیری شود، اظهار داشت: برای این منظور هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

خانی، یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم منطقه را بیکاری دانست و تصریح کرد: از ابتدای شروع مجلس یازدهم ۶ درصد از میزان بیکاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اعتبارات جذب شده از بودجه ملی، امسال ۲۰ کیلومتر از جاده اصلی کالپوش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های مختلف در این بخش ضرورت دارد، افزود: تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی کالپوش، یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه محسوب می‌شود.

خانی ادامه داد: حل مشکلات مردم به ویژه آب آشامیدنی، شهرک جدید حسین آباد و زیرساخت‌های ورزشی و دیگر مطالبات این منطقه به همت مسوولان محقق شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.