فرماندار خاش گفت: با حمایت‌های ویژه دولت از هفته آینده عملیات اجرایی پروژه بزرگ گازرسانی به ۹۳ روستای بخش‌های مرکزی، پشتکوه و شهر اسماعیل‌آباد خاش آغاز می‌شود.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پروژه گازرسانی  به طول ۴٠٠ کیلومتر خط شبکه، ایجاد پنج ایستگاه تغذیه و اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیارد تومان به اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: گازرسانی به شهرستان خاش از نیاز‌های اساسی مردم بوده که در فصول سرد و گرم سال با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی برای رفع احتیاجات گازی کارخانه سیمان و واحد‌های تولیدی و صنعتی باید این پروژه در شمار پروژه‌های اولویت دار تعریف شود.

فرماندار خاش گفت: الحمدلله کار اجرای خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش با سرعت خوبی در حال انجام بوده و اجرای شبکه گازرسانی شهری خاش هم طی سال قبل به پایان رسیده و عملیات علمک گذاری و اشتراک پذیری و تامین گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

صالحی با قدردانی از همت پیمانکاران شرکت خط انتقال گاز استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان برای اجرای قبل از موعد مقرر شبکه گاز شهر خاش، از همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تقدیر و بر ضرورت تعامل و همدلی بیشتر ادارات در اجرای پروژه جدید تاکید و بیان کرد: نباید حتی یک روز در اجرای پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل آباد تاخیر شود و مدیران باید با تمام توان در خدمت پروژه ملی جهت رضایت مندی مردم باشند، تا اجرای این مسیر گازی با عنایت به نیاز منطقه قبل از موعد مقرر تکمیل و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.