حجت الاسلام محامی گفت: همزمانی کار شهرداری با عملیات گازرسانی در شهر زاهدان باعث خراب شدن چهره شهر شده به گونه‌ای که مردم با مقایسه این شهر با سایر شهرهای کشور از وضعیت موجود آن ابراز نارضایتی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با مولوی سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و عبدالقادر پربار شهردار سابق زاهدان اظهارداشت: توفیق خدمت به مردم نعمت بزرگ الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: رنج، سختی و نامهربانی در کار وجود دارد و حتی اگر قدرشناسی هم نشود مهم این است که انسان با خدای خود معامله کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: محرومیت و محدودیت‌های استان باعث شده تا نارضایتی‌هایی از سوی مردم وجود داشته باشد که در گذشته بارها بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته تاکید شده است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در سال‌های اخیر همزمانی کار شهرداری با عملیات گازرسانی در شهر زاهدان بر مشکلات افزوده و باعث خراب شدن چهره شهر شده به گونه‌ای که مردم با مقایسه وضعیت موجود شهر زاهدان با سایر مناطق کشور از اوضاع کنونی این شهر ناراضی هستند.

 محامی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه های پایین قرار داریم و باید توجه داشته باشیم که حرکت رو به رشد شهر زاهدان بایستی شتاب بیشتری به خود بگیرد زیرا همان گونه که ما در حال رشد هستیم سایر مناطق نیز همواره در حال رشد هستند و این مقایسه کار را سخت خواهد کرد.

عبدالقادر پربار شهردار سابق زاهدان نیز در این نشست با تاکید بر اتحاد، انسجام و همگرایی در حل مشکلات شهر زاهدان اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر درآمد شهرداری زاهدان افزایش خوبی پیدا کرده که منجر به راه اندازی پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار