فرماندار سامان گفت: ۷۵ درصد اعتبارات مربوط به این شهرستان در سال ۱۴۰۰ تخصیص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ۷۵ درصد اعتبارات مربوط به این شهرستان در سال ۱۴۰۰ تخصیص داده شد که از این میزان تخصیص ۲۵ درصد به‌صورت نقدی و ۵۰ درصد از طریق اسناد خزانه اختصاص پیدا کرده است.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند از بودجه در شهرستان سامان، نسبت به مبادله سریع‌تر موافقت‌نامه‌ها و تلاش برای جذب این اعتبارات از طریق دستگاه‌های اجرایی استانی اقدام کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را تا سه هفته دیگر به‌صورت مکتوب به فرمانداری ارائه دهند.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان سامان به‌زودی ارزیابی خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت روستای هدف گردشگری چلوان در شهرستان سامان یادآور شد: ساحل‌سازی، اجرای سریع طرح هادی و تعیین تکلیف بخشی از زمین‌های دولتی که باید برای تامین مسکن مورد نیاز مردم و توسعه روستایی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شود، در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار