معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: ضریب برخورداری از راه روستایی در شهرستان‌های بن و سامان ۱۰۰ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خداداد مقبلی معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ضریب برخورداری از راه‌های روستایی در این استان ۸۲.۶ درصد است.

او افزود: ضریب برخورداری از راه روستایی در شهرستان‌های بن و سامان ۱۰۰ درصد است و شهرستان‌های اردل با ۷۲.۷ درصد و کوهرنگ با ۶۳.۶ درصد کمترین ضریب برخورداری را میان شهرستان‌های استان دارند.


بیشتر بخوانید


مقبلی اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرستان اردل ۳۴.۳ کیلومتر طرح در دست اجرا وجود دارد که از این مقدار، ۲۰ کیلومتر آماده آسفالت و ۵.۷ کیلومتر نیز آسفالت شده است.

او اظهار داشت: ۲۲ میلیارد تومان قیر در حوزه ساخت، شش میلیارد تومان در بخش روکش راه روستایی و دو میلیارد تومان روکش راه فرعی در استان اختصاص داده شده است و در صورتی که میزان قیر درخواستی از مقدار اختصاص یافته بیشتر شود، این میزان از استان‌های دیگر تامین خواهد شد.

مقبلی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری از محل مناطق کمتر برخوردار برای ایجاد جاده روستایی ۳۹ میلیارد تومان است که مراحل مبادله موافقت‌نامه به زودی از طرف شورای برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود.

خداداد مقبلی معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، در سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری علاوه بر دیدار و گفتگو با جمعی از مسئولان استانی از طرح‌های راه روستایی این استان بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار