وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح سالن تیر اندازی در اراک گفت: ورزش همگانی علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه‌های درمان هم موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح سالن تیراندازی شهید سعید مجیدی در اراک گفت: ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است و علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه‌های درمان نیز موثر است.

سجادی افزود: یکی از تکالیف وزارت ورزش و جوانان ایجاد حس امید و تزریق روحیه نشاط ، شادابی و پویایی در جامعه است و وزارت ورزش می‌تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

او اضافه کرد: در طول دوران قهرمانی و مسئولیت در وزارت ورزش و جوانان ۹۵ سفر بین المللی داشته ام و خوب دیدم که در دنیا چگونه به ورزش نگاه می‌کنند و بنابراین برای اعتلای ورزش کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امروز دنیا به نهضت بهزیستی از طریق ورزش و فعالیت‌های بدنی رسیده و ما در جمهوری اسلامی ایران همواره نشان دادیم که می‌توانیم بهترین‌ها باشیم و به عنوان خادم ورزش و جوانان کشور این مهم را دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: در تمام برنامه‌ها از اساتید، اعضای هیئت علمی، مدیران ارشد ورزش کشور مشورت گرفته و با جوانان کار خواهیم کرد و مطمئن هستم که ورزش کشور با نیروی جوانی توسعه می‌یابد و اعتقاد داریم با اجرایی کردن بیانیه گام دوم و با نیرو‌های جوان می‌توانیم این کار را رقم بزنیم.

سجادی هزاوه تصریح کرد: حرکت و زنده بودن را زندگی و سکون و بی‌تحرکی را مرگ دانست و بیان کرد: امروز نهضت بهزیستی از طریق ورزش در دستور کار است، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد تا ورزش همانطور که در دنیا مطرح است، در ایران اسلامی نیز پیاده سازی شود.

او اظهار کرد: دلیل عمده سفر‌های استانی بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش استان‌هاست و یکی از کامل‌ترین سفر‌های استانی من، سفر به استان مرکزی بود، وضعیت استان مرکزی از نظر فضا‌های ورزشی بد نیست، اما برخی شهر‌ها نیاز به توجه جدی‌تری دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.