سجادی گفت: ارتقاء معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به سازمان ملی از طرح‌های این وزرتخانه است.

 

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان در نشست با فعالان سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان مرکزی در اراک گفت: ارتقاء ساختار معاونت جوانان به سازمان ملی در ذیل وزارت ورزش و جوانان از طرح‌های این وزارتخانه است.

سجادی با بیان اینکه این کار در راستای توجه هر چه بیشتر به حوزه جوانان است افزود: جوان باوری و جوان یاوری مهمترین رویکرد وزارت ورزش و جوانان است و رئیس جمهور هم بر توجه هر چه بیشتر به حوزه جوانان تاکید فراوان دارد.

او اضافه کرد: در کشور به ازای هر ۲۲ هزار نفر یک سازمان مردم نهاد جوانان وجود دارد که در معاونت جوانان برای ارتقاء این عدد به ازی هر ۷ هزار نفر برنامه ریزی شده است.

وزیر ورزش وجوانان بیان کرد: اجرای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب با کشف، جذب وهدایت استعداد‌های جوانان بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب است.

آقازاده استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: ۴۴۰ سازمان مردم نهاد در استان مرکزی وجود دارد که بهره گیری از توان مدیریتی جوانان مجرب فعال در سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در جوانگرایی مدیریتی کشور راهگشا باشد.

کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس هم سازمان‌های مردم نهاد را محل تمرین و کسب تجربه جوانان در حوزه‌های اجرایی دانست و گفت: این سازمان‌ها همواره یاری بخش دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی به مردم است.

در این جلسه معاونان امور جوانان و بانوان وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از فعالان سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان مرکزی به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های موجود در حوزه جوانان پرداختند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.