تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قهرمان دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان و جوانان پسران شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان و جوانان که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با اقتدار و با ۲۶۳ امتیاز قهرمان شد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۹۳ امتیاز و سلکتور تهران با ۱۰۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها نیز قهرمان باشگاه‌های کشور شده است.

در پایان روز دوم این رقابت‌ها، در پرش با نیزه ارشیا مصدقی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۴.۹۰ متر اول شد، حسن مقامی نژاد از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۳.۸۰ متر و محمد مهدی زاهدی از گتوند با ۳.۶۰ متر دوم و سوم شدند.

در پرتاب چکش سهندنوری از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۶۵.۹۶ متر قهرمان شد، محمد سیستانی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۶۰.۲۷ متر در جایگاه دوم ایستاد و مبین کوثری از ابرسازه سمنان با ۵۹.۸۲ متر سوم شد.

در ۴۰۰ متر با مانع یونس براتی از سلکتور با ۵۴.۳۱ ثانیه، محمد یاسینی مالمیر از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۵۶.۸۵ ثانیه و آرین آسوق از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۵۸.۷۱ ثانیه اول تا سوم شدند.

همچنین در ۲۰۰ متر بنیامین یوسفی از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۲۱.۳۱ثانیه قهرمان شد، امیر رضا معین‌پور از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۲۱.۶۹ثانیه نایب قهرمان شد و محمد هادی صالح‌نیا از مس سرچشمه با ۲۱.۸۵ثانیه به مقام سوم رسید.

در پرتاب دیسک محمد رضا رحمانی‌فر از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۵۹.۹۴متر، صادق صمیمی از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۵۸.۷۰متر و حسین رشمه‌کریم از آکادمی تکنیک با ۵۰.۷۸متر اول تا سوم شدند.

در ماده پنج هزارمتر امیر حسین کیوان‌لو از مقاومت بسیج تهران با ۱۵:۴۵.۱۹ دقیقه قهرمان شد، امیر حسین صوری از دانشگاه یزد با ۱۵:۵۰.۱۰دقیقه به مقام دوم رسید و محمد حسن الست از فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶:۲۱.۲۱دقیقه سوم شد.

در پرش طول علی عباس پور از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷.۱۴ متر، محمد امین قره از گتوند با ۷.۰۹ متر و حسین بیزار از آکادمی تکنیک با ۶.۸۸ متر اول تا سوم شدند.

همچنین در یک هزار و ۵۰۰ متر امیر فرزام صفری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۴:۰۸.۶۷ دقیقه، امیر حسین پاپی از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۴:۰۹.۰۷ دقیقه و حسین نوری از پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۴:۰۹.۸۸ دقیقه مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در سه هزار متر با مانع محمد هادی موسوی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰:۴۳.۳۹ دقیقه قهرمان شد، محمد حسین طیبی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰:۴۳.۵۱ دقیقه دوم شد و سمیر اقبالی از سلکتور با ۱۰:۴۵.۸۶ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد.

در چهار در ۴۰۰ متر امدادی تیم‌های سلکتور با ۳:۲۰.۰۹ دقیقه، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ۳:۲۰.۴۸ دقیقه و پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۳:۲۳.۶۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.