رئیس دانشگاه زنجان گفت: ۲۹ مهرماه امسال یادواره شهدای دانشجو در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفیان رئیس دانشگاه زنجان گفت: یادواره شهدای دانشجو  ۲۹ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

او بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: باید فلسفه وجودی رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان امروز منتقل شود.

رئیس دانشگاه زنجان ادامه داد: به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، یادواره‌های مختلفی در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

نجفیان با بیان اینکه کمیته دانشگاهیان برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است، گفت: بیشتر فعالیت‌های کمیته دانشگاهیان از سوی بسیج دانشجویی زنجان پیگیری می‌شود و دانشجویان نیز به صورت داوطلبانه در این زمینه فعالیت می‌کنند.

او بااشاره به اینکه زنجان ۳۴ دانشجوی شهید تقدیم انقلاب کرده است،  افزود: در برگزاری کنگره نیز کمیته دانشگاهیان بر اساس وظایف محوله فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه زنجان ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری این کنگره استفاده شده  و این استان دانشجویان شاخص شهیدی دارد که در راه دفاع از این مرز و بوم به درجه والای شهادت نائل آمده اند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.