دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از خیران و همه افراد جامعه که توانایی کمک دارند، خواست، متقاضیان ترک اعتیاد را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند به همراه رئیس بهزیستی، نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده مرکز بهداشت این شهرستان به صورت سرزده از کمپ ترک اعتیاد بانوان زرند بازدید و ازنزدیک وضعیت موجود را مشاهده کردند.

بلوچ زاده به منظور نظارت بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد و چگونگی رعایت قوانین برای بازپروری معتادین به ویژه بانوان با آن‌ها به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد.

در این بازدید همچنین وضعیت بهداشتی کمپ، خروجی آن و نحوه ترک و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی نماینده مرکز بهداشت کنترل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند پس از استماع سخنان مسئول کمپ و شنیدن مشکلات، با اعلام اینکه این بازدید‌ها به طور مستمر ادامه خواهند داشت، از مسئولان بهزیستی، بهداشتی و اداره کار خواست، پیگیر مشکلات شوند.

بلوچ زاده افزود: مسئولان مربوطه باید توجه ویژه‌ای به زنان معتادی که تقاضای ترک اعتیاد دارد، داشته باشند و بدین منظور به این افراد و حتی مراکز که به این افراد خدمت رسانی می‌کنند، کمک کنند.

او از خیران و همه افراد جامعه که توانایی کمک دارند، خواست، به متقاضیان ترک اعتیاد کمک کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.