دلفاردی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر امروز در استان کرمان برای اخذ پروانه کارشناسی دادگستری در سه حوزه امتحانی با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس دلفاردی، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: آزمون جذب کارشناس رسمی دادگستری به همت مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش امروز پنجشنبه در سه حوزه امتحانی شهرستان‌های کرمان، جیرفت و سیرجان به منظور جذب کارشناس رسمی دادگستری در ۲۴ رشته تخصصی در استان کرمان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. 

او با بیان اینکه این آزمون برای جذب افراد متخصص به منظور فعالیت و اظهار نظر در حوزه‌های تخصصی قضایی برگزار شد، افزود: در استان کرمان، حدود ۵۰۰ نفر زن و ۲ هزار مرد به منظور اخذ پروانه کارشناسی با هم به رقابت پرداختند.

دلفاردی  با بیان اینکه حدنصاب قبولی ۵۰ درصد پاسخ صحیح سوالات است، تصریح کرد: نتایج آن ۲ ماه دیگر از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

او بیان داشت: آزمون جذب کارشناسان رسمی دادگستری در ۲ مرحله انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان آزمون کتبی بایستی در آزمون علمی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: کارشناسان رسمی دادگستری پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی و طی دوران کارآموزی، مطابق ضوابط و مقررات موفق به اخذ پروانه کارشناسی خواهند شد.

او با اشاره به شرایط کرونایی از همکاری ویژه سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون و دادگستری کل استان کرمان و مرکز بهداشت شهرستان کرمان تشکر کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار