مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری در حرم مطهر فاطمه اخری (س) رشت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ضبط مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری در حرم مطهر فاطمه اخری (س) رشت با حضور ۱۶ قاری، حافظ، مرتل و موذن گیلانی در حال برگزاری است.

او افزود: این افراد برگزیدگان مسابقات استانی قرآنی کریم استان گیلان هستند که از بین ۱۵۰ قاری و حافظ به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: صوت و تصویر راه یافتگان گیلانی به مرحله نیمه نهایی با حضور استاد محمود لطفی نیا به عنوان ناظر و استاد مصطفی پور به عنوان هادی حفاظ ضبط و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری در رشت

قربانیان ادامه داد: داوری مرحله نیمه نهایی آبان ماه امسال در تهران انجام می‌شود و افراد برتر به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند.

برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری در رشت

او یادآور شد: سید مهدی اتقیا در رشته حفظ ۲۰ جزء، حمیدرضا علی محمدی و امیدرضا رحیمی در رشته حفظ کل، محمدرضا حسین پور، محمدحسین ایزدی و مهدی عبرتی در رشته ترتیل از راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی هستند.

برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کشوری در رشت

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: مرتضی خدابخشی، عیسی صدفی و ابراهیم تبسم چهره در رشته قرائت تحقیق و علی اکبر زراعتی در رشته اذان از دیگر راه یافتگان گیلانی به مرحله نیمه نهایی هستند.

قربانیان ادامه داد: زکیه صابر در رشته حفظ ۲۰ جزء، سوگند رفیع زاده و مژگان علیزاده در رشته حفظ کل، هانیه کریمی خوشحال در رشته ترتیل و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در قرائت تحقیق نمایندگان گیلان در این مرحله نیمه نهایی هستند.

او تصریح کرد: خانم باغبان هنردوست ناظر و هادی حفاظ در بخش خواهران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.