مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش بیش از سه هزار نفر با آموزه‌های امدادی، در قالب ۱۴۶ دوره آموزشی در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تدبیر، آموزش و پیشگیری در کاهش اثرات و زیان‌های پدیده‌های طبیعی تاثیر گذار است، گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر وظیفه ذاتی اش در حوزه امدادونجات، رسالت سنگینی در آموزش آحاد جامعه دارد، چرا که با آموزش و پیشگیری می‌توان خسارات جانی و مالی در حوادث و بحران‌ها را کاهش داد.

او با اشاره به تحقق شعار «خانواده آماده جامعه آماده» افزود: در ۶ ماهه اول امسال، بیش از سه هزار نفر در قالب ۱۴۶ دوره آموزشی به واسطه جمعیت هلال احمر با آموزه‌های امدادی و مخاطرات آشنا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان داشت: اعضای داوطلب خانه‌های هلال، اتباع و امور بیگانه، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، نیرو‌های مسلح نیروی دریایی سیرجان، پادگان صفر ۵، مرکز تربیت وظیفه شهیدباهنر و عموم از دوره‌های آموزشی برگزار شده بهره‌مند شدند.

فلاح عنوان کرد: هم چنین ۲ هزار و ۴۴۷ مانور توجیهی، آموزشی- تمرینی، دورمیزی، عملیاتی و اصلی به صورت درون سازمان و برون سازمانی در طی این مدت توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.