مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از انجام حدود ۸۰۰ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی راهداری طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سیدعلی حاج سیدعلیخانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از انجام حدود ۸۰۰ فعالیت در اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تنها در بخش رسیدگی به صورت وضعیت و صدور برگ مالی، ۳۱۰ مورد فعالیت انجام شده است.

او تصریح کرد: طی این مدت حدود ۹۰ مورد ثبت مراحل مناقصات در سامانه ستاد ایران انجام شده و ۷۳ مورد مناقصات تجدید و ۶۷ مورد مناقصه و عقد قرارداد انجام شده است.

حاج سیدعلی خانی تصریح کرد: صدور حکم کمیسیون‌های موقت و قطعی وتشکیل کمیسیون‌های مربوطه نیز ۴۵ مورد انجام شده، همچنین ۵۲ مورد آزادسازی کسورات انجام کار و ضمانت نامه، توام با ۳۵ مورد معرفی به بانک شرکت‌های پیمانکاری حوزه راهداری استان کرمان انجام شده است.

حاج سیدعلی خانی با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست امسال تعداد ۳۸ مورد، ابلاغ افزایش مبلغ و مدت و تمدید قرارداد‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: حدود ۳۵ مورد مکاتبه برای پیش پرداخت پیمانکاران نیز انجام شده است.

او اظهار کرد: ثبت ۱۳ مزایده در سامانه ستاد ایران، ۱۱ مزایده بازگشایی شده و ۲ مورد مزایده تجدید شده از دیگر فعالیت‌های اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شمال استان کرمان در شش ماهه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار