معاون برنامه ریزی فرمانداری زرند گفت: دستگاه‌های امدادی، اجرایی و بسیج برای مقابله با سرمای زودرس مهر و آبان ماه آماده شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زرند در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای پدافند غیرعامل شهرستان زرند با بیان اینکه پیشگیری، مقابله و بازسازی بعد از وقوع بحران باید بطور جدی مورد توجه دستگاه‌های امدادرسان قرار گیرد گفت: براساس دستور سازمان مدیریت بحران کشور دستگاه‌های امدادی، اجرایی و بسیج باید برای مقابله با سرمای زودرس مهرماه و آبان ماه آماده شوند.

او افزود: شهرداری‌ها برای پاکسازی اطراف جاده‌های درون شهری برای جلوگیری از جاری شدن سیلاب‌ها اقدام‌های لازم را انجام دهند و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم برای رفع نقاط حادثه خیز و آماده باش ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در تلاش باشد.

نورالدینی تصریح کرد: توجه به بیمه روستایی و کشاورزی از رویه مناسب برای جبران خسارت‌ها است و دستگاه‌های اجرایی به طور ویژه برای بیمه واحد‌های مسکونی و محصولات روستائیان اقدام کنند.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با بحران‌های احتمالی سیل و زلزله در حال آماده باش هستند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن رعایت قوانین و دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل برنامه‌های ویژه برای هفته پدافند غیرعامل را تدوین کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار