ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی نروژ توضیحاتی را بیان کرد.

هادی ساروی، ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان درباره کسب مدال طلای مسابقات جهانی نروژ در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: بابت کسب مدال طلا خدا را شکر می‌کنم. چند سالی بود که ایران نتوانسته بود در مسابقات جهانی مدال طلا بگیرد. از حسین زاده، مربی خوبم تشکر می‌کنم که در این چند سال زحمات زیادی برای من کشید. امیدوارم با طلای مسابقات جهانی گوشه‌ای از زحماتش را جبران کرده باشم.

او درباره پیروزی راحت در فینال مسابقات جهانی گفت‌: تمام تمرکزم را گذاشته بودم روی این که در فینال بتوانم خوب کشتی بگیرم و مدال طلا را کسب کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستم پرچم کشورم را بالا ببرم.

او در خصوص رابطه خوب کشتی گیران با محمد بنا گفت: چند سال است که کنار بنا هستیم. اکنون مانند یک خانواده هستیم و صمیمیت زیادی ایجاد شده است. مسلما باید همین طور باشد تا با انرژی و دلگرمی به خوبی تمرینات را انجام دهیم.

ساروی در واکنش به صحبت‌های علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر این که ایران در کشتی فرنگی حرف اول را در دنیا می‌زند، گفت: برنامه ریزی ما قهرمانی در مسابقات جهانی بود و با اختلاف ۵ امتیازی دوم شدیم. ان شاءالله در رقابت‌های بعدی این اتفاق بیفتد و به قهرمانی برسیم.

او درباره اهدافش برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت‌: تمام تلاشم را می‌کنم تا در فرصت باقی مانده تا المپیک پاریس تمرینات خوبی انجام دهم. امیدوارم مدال برنزی که در توکیو گرفتم را در پاریس به طلا تبدیل کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار