رییس مرکز بهداشت قروه گفت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا، ۱۱۱ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۷۵ هزار مورد آن مربوط به دز اول بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مسعود معتمدی رییس مرکز بهداشت قروه اظهار داشت: ۷۵ هزار نفر در شهرستان قروه دز اول و ۳۶ هزار نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او افزود: با اشاره به اینکه روزانه حدود سه هزار واکسن در قروه تزریق می‌شود، اضافه کرد: انتظار می‌رود در صورت حفظ وضعیت، تزریق روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار دز تا پایان مهر انجام شود.

رییس مرکز بهداشت قروه وضعیت پوشش واکسیناسیون را در شهر قروه نسبت به روستا‌ها بسیار بهتر دانست و افزود: پوشش واکسیناسیون شهرستان به خاطر عدم استقبال مردم در بعضی روستا‌ها تکمیل نشده است.

معتمدی تاکید کرد: اگر پیک دیگری از کرونا شهرستان را در بر بگیرد، بیشتر بستری‌ها و مرگ ومیر‌ها از مناطق روستایی و برخی محلات شهر خواهد بود که استقبال از واکسیناسیون در آن‌ها کمتر بوده است.

او ادامه داد: تا آخر این هفته مجموع شهرستان و به تفکیک مناطق مختلف شهری و روستا‌های که پوشش واکسیناسیون در آن‌ها کمتر بوده است در فضای مجازی اعلام خواهد شد که مردم نیز ناظر بر روند پیشرفت و پیک‌های بعدی کرونا در شهرستان باشند.

شهرستان‌های سنندج و مریوان در وضعیت قرمز، بانه، دهگلان، سقز، کامیاران در وضعیت نارنجی، قروه، بیجار، دیواندره و سروآباد نیز در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.