مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن قله های مختلف برای انجام رشته های زیر مجموعه هیئت کوهنوردی بسیار مناسب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی با بیان اینکه انتظار می‌رود فرد منتخب مجمع بتواند در طول مدت ریاست برنامه‌ها و اهداف خود و اداره کل ورزش و جوانان را اجرایی کند، گفت: باتوجه به اهداف و سیاست‌های فدراسیون و اینکه این رشته در بعد قهرمانی و همگانی ید طولانی دارد و همچنین انجام آن به صورت خانوادگی و تیمی، می‌تواند در بین خانواده که کانون اصلی جامعه هستند در بالا بردن سطح سلامت و نشاط اجرا شود.

وی افزود: در بعد قهرمانی نیز شاهد حضور قهرمانان مختلف رشته‌های زیر مجموعه در میادین بین المللی بوده ایم، امیدوارم بتوانیم در حوزه فرهنگ سازی، همگانی کردن این رشته و آموزش‌های علمی و تخصصی که نیاز است نیز زمینه‌های لازم را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: کوهنوردی و رشته‌های زیر مجموعه آن ریشه در معنویت، فرهنگ و طبیعت دارد، انسان‌هایی در این رشته وارد می‌شوند که جان خود را در کف دست می‌گذارند و با قبول مشقت‌های فراوان به صعود‌های مرتفع می‌پردازند.

وی اضافه کرد: استان اصفهان با توجه به منطقه جغرافیایی قله‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند به ورزشکاران در اجرای برنامه‌های آن‌ها کمک کند. امیدوارم بر اساس نگاه علمی و اهدافی که فدراسیون و اداره کل دارد بتوانیم روز به روز در زمینه استعدادیابی، فرهنگ سازی و برنامه‌های همگانی و قهرمانی رشته‌های زیر مجموعه هیئت برنامه ریزی داشته و موفق عمل کنیم.

رای سفید اعضا نشان از همدلی و بلوغ فکری آن‌ها است

طباطبایی با اشاره به اینکه نتیجه مجمع امروز و ۱۴ رای سفیدی که برای اولین بار اعضای مجمع به صندوق ریختند نشانگر آن است که زیر بار هر فردی نمی‌روند و به دنبال فرد اصلح و متعهد هستند، گفت: زمانی که کاندیدا‌ها قبل از مجمع برنامه خود را در اختیار اعضا نمی‌گذارند نباید توقع داشته باشند اعضای مجمع در زمان پنج دقیقه به شناخت کافی برسند.

وی ادامه داد: همیشه متهم به مهندسی انتخابات می‌شدیم، اما این نتیجه نشان داد که اداره کل ورزش و جوانان در انتخاب روسای هیئت‌ها به هیچ عنوان دخالت نداشته و تمام مراحل انتخابات در صحت و سلامت و انتخاب آزادانه اعضا برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ای که کاندیدا‌ها ارائه می‌دهند باتوجه ظرفیت‌ها و قهرمانان نیروی انسانی باید برنامه قوی و چشم اندازی روشن داشته باشد و دارای اهداف و سیاست‌های کلانی باشد که مسیر چهار ساله هیئت را روشن کند.

وی با اشاره به جایگاه استان اصفهان در کشور گفت: باتوجه به اینکه یک خانواده بزرگ ورزشی هستیم که در سایه هم افزایی و تلاش، موفق به کسب اول ورزش کشور در سال ۱۳۹۹ در حوزه ورزش شده ایم که این موفقیت به خاطر همت تلاش این خانواده بزرگ بوده که یک بار دیگر اقتدار ورزش استان اصفهان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار