رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: اواخر فروردین‌ماه ورزشکارانمان را برای صعود به قله اورست و فتح آن اعزام خواهیم کرد.

مهدی نصر رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درخصوص وضعیت کوهنوردی استان در دوران گسترش ویروس کرونا گفت: در طول یک‌سال گذشته باتوجه به ویروس کرونا با رعایت مسائل بهداشتی تمرین‌های صعودی در سالن‌های تمرینی انجام می‌گیرد.

او افزود: ۵۰درصد بالاتر از برنامه‌های‌مان عمل کردیم. در کوهپیمایی باشگاه‌ها فعالیتشان را انجام می‌دهند و در بحث آموزش جایگاه خوبی در کشور به‌دست آورده‌ایم.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان از برنامه‌های آینده کوهنوردی اصفهان گفت و اظهار کرد: ۲۸ فروردین‌ماه کوهنوردان را برای صعود به قله اورست اعزام خواهیم کرد. ضمن اینکه ۵نفر از ورزشکاران برای شرکت در مسابقات کشوری درحال آماده‌شدن هستند.

نصر درباره جبران خسارات مالی باشگاه‌های ورزشی در این رشته گفت: باشگاه‌ها شخصیت حقوقی دارند، ما فقط معرفی می‌کنیم، ولی اداره ورزش و جوانان باتوجه به امکانات درخصوص اعطای تسهیلات و جبران خسارات مالی اقدام خواهد کرد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان در پایان با اشاره به حاشیه‌های پیش‌آمده برای کوه درچه اذعان کرد: پس از اتفاقاتی که رقم خورد، کوه‌سفید درچه به همان روال گذشته برگشته و خانم‌ها و آقایان به‌صورت جداگانه از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار