هیأت طالبان که به دوحه سفر کرده است، با محم معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و درباره روابط دوجانبه گفتگو کرد.

‏به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، هیات بلند پایه طالبان که به دوحه سفر کرده است، با محمد بن عبدالرحمان بن جاسم آل ثانی، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و درباره روابط دوجانبه گفتگو کرد.

محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در دوحه گفت که این دیدار روز شنبه انجام شده و در آن همکاری‌های دوجانبه و روابط دو کشور مورد بحث قرار گرفته است.

در این دیدار، وزیر امور خارجه قطر علاوه بر روابط دوستانه، بر اجرای پروژه‌های اقتصادی و ادامه همکاری با افغانستان تاکید کرده است.

امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان نیز ضمن قدردانی از همکاری قطر، ابراز امیدواری کرده که افغانستان در آینده روابط بهتری با این کشور داشته باشد.

امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه، ملا خیرالله خیرخواه، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، ملا عبدالحق وثیق، رئیس استخبارات، مولوی نور جلال، معاون وزیر داخله، شیخ شهاب‌الدین دلاور و شماری دیگر از سران دولت طالبان، در ترکیب این هیات هستند و روز جمعه عازم قطر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: طالبان ، قطر ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.