نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: به مشکلات فاطمیون رسیدگی کنید چراکه بسیاری از آن‌ها گمنام هستند و در عین حال دچار جانبازی شدند که نیاز به یاری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمدعلم‌الهدی امام‌ جمعه مشهد در دیدار با امیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان ما افتخار این ملت هستند که شما باید مراقب این قشر ارزشمند باشید.

او افزود: بسیاری از فرزندان ما به دفاع از حرم پرداختند که یک گروه از این عزیزان فاطمیون هستند؛ درخواست دارم مراقب این عزیزان باشید و به مشکلات آنان رسیدگی کنید زیرا بسیاری از آن‌ها گمنام هستند و در عین حال دچار جانبازی شدند که نیاز به یاری دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی ادامه داد: بسیاری از جانبازان و فرزندان ایثارگران و شهدا دچار زندگی بسیار سختی هستند که نیازمند کمک و همراهی شما هستند. به فکر هزینه‌های درمان جانبازان قطع نخاع و شرایط سخت باشید زیرا هزینه‌های امروز پاسخگویی تامین زندگی و سلامت این عزیزان نیست. انشاءالله با عنایت امام هشتم در کارتان موفق باشید و بتوانید به خوبی به این قشر زحمت‌کش و سرافراز خدمت کنید.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.