نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیروهای مسلح کشور آبروی نظام هستند

حجت الاسلام پورذهبی گفت: اگر در بخش های اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم اما نیرو‌های مسلح امروز آبروی نظام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان روز شنبه در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح و آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کردستان اظهار داشت: نیرو‌های مسلح کشور همچنین آبروی نظام در مقابله با دشمنان بوده‌اند.

او تاکید کرد: نخستین وظیفه نیروی انتظامی خدمت به جامعه، مردم، اسلام و جمهوری اسلامی است که تمامی پرسنل نیروی این نیرو باید آن را در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: مسئله امنیت یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی است که باید امنیت اخلاقی، اجتماعی و امنیت مردم در برابر دشمن حفظ شود.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید قانون‌گرایی را مدنظر قرار دهند یادآور شد: قانون‌گرایی هم باید در تعامل با مردم و هم درون سازمان رعایت شود.

او افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید مراقب باشند در تعامل با مردم اخلاقیات و ادب را رعایت کرده و از فساد دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه منصب و جایگاه انسان را اشباع و ارضا نمی‌کند، ادامه داد: امروز نیروی انتظامی باید انصار الله باشد و همه می‌خواهیم دین خدا را یاری کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان هم در این آیین گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار همراه است که تبادل اطلاعات، تولید علم و استفاده از علوم و فنون برای کشف جرم در همین راستا است.

سردار علی آزادی افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی، ارتباط ۵۰ رده انتظامی در راستای سرعت بخشی دقت و سرعت عمل با دستگاه قضایی و پزشکی قانونی، نوبت دهی الکترونیکی، انجام بسیاری از خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک و مجهز شد بازداشتگاه‌ها و البته پلیس به دوربین برای صیانت از شهروندان برخی از بروز شدن و هوشمندسازی بوده است.

او با اشاره به اینکه ناجا در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارد اضافه کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود اهمیت امنیت پایدار را روشن کرده‌اند و همچنین یکی از ارکان آن را نیروی انتظامی دانسته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.